torsdag 14. juni 2018

Jeg mener noe om brukermedvirkning

At jeg mener noe, kommer vel ikke akkurat som et sjokk på dem som kjenner meg. Jeg mener noe om mye, nesten hele tida.

Denne gangen mener jeg noe om brukermedvirkning, Fossumkollektivet og pårørendearbeid. Det er Nasjonalt senter for erfaringskompetanse innen psykisk helse som har en artikkelserie om brukermedvirkning, og jeg var så heldig at jeg ble spurt om jeg ville mene noe. Det ville jeg, jo, og sammen med lederen for familiearbeidet ved Fossumkollektivene, Tor-Magne Bakke, sier jeg noe om nettopp dette.

Har du lyst, kan du lese artikkelen, den finner du her:

De andre artiklene i serien er også verdt å lese.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Erfaringssamling: Brukerne har talt - hva nå

  I slutten av november arrangerte KORUS Midt og Helsedirektoratet erfaringssamling etter Brukertilfredshetsevalueringen. I perioden 2017-20...