lørdag 9. mars 2019

Etter deg



 
Tiden stanset.
Den som skulle lege alle sår
åpnet en avgrunn
rev opp stingene
stakk kniver i hjertet.

Jeg leter etter svar.
Jeg roper
Jeg hvisker
Jeg trygler
Det er ekko i alle rom.

Er du der,
i tomrommet?
spør jeg.
Eller er kanskje jeg?

Jeg vet ikke lenger hvor jeg begynner.
Jeg vet ikke lenger hvor du slutter.

Dette går ikke over.
Du går ikke over.

Noen dager har jeg få ord. Når dagene ikke henger sammen, gjør ikke ordene det heller. Dette er en sånn dag. I dag er tankene mine et annet sted. I dag er ordene borte. De kommer tilbake. En flott, ung mann jeg har kjent, gjør det ikke.

4 kommentarer:

Erfaringssamling: Brukerne har talt - hva nå

  I slutten av november arrangerte KORUS Midt og Helsedirektoratet erfaringssamling etter Brukertilfredshetsevalueringen. I perioden 2017-20...